Українська мова

26 травня
РЗМ. Складання тексту " Як я мрію провести літо "

25 травня
Позакласне читання. " Літо, літечко, чекаємо тебе! "
ПРИКМЕТИ ЛІТА
Ластівки літають 
Над водою низько, 
Хвилі розбивають — 
Значить, дощик близько.

Мов червоні квіти, 
Хмари в небі синім, 
Значить, завтра, діти, 
Буде вітер сильний.

А як льону річка 
В полі засиніла, 
Знайте, що суничка 
У гаю дозріла.
М. Чепурна
ЛІТНІ СТЕЖКИ
Вранці справжню таємницю
Нам відкрила Оля:
— Всі стежки, як придивитись,
Мають власний колір!

До садка біжить зелена,
Біла — до хмаринки.
А до річки в'ється стрічка
Синьої стежинки!

До суничок шлях червоний,
Золотий — до сонечка...
Прокидайтесь швидше, соні,
Відчиніть віконечка!

Кольоровими стежками
Вирушаймо разом з нами!
Ю. Ференцева

ВЕСЕЛЕ ЛІТОСонце, море і пісок –
Все для ігор, для діток.
Зайчик сонячний стрибає,
Він з малятами пограє:
Можна в жмурки в доганялки.
Раді Саші і Наталки
А Сергій в пісочку грав,
Він фортецю збудував.
На мурашник схожа дуже.
Влітку весело нам, друже!
Море хвилями хлюпоче,
Дітлахів воно лоскоче..
Всі стрибають і радіють,
Про веселе літо мріють.
С. Швець (За матеріалами дитячого журналу Жирафа–Рафа)

ДЕ ЛІТО ЖИВЕ
У павука хатинка —
Тоненька павутинка.
У коника веселого —
Між травами оселя.
У ластівки швидкої —
Під нашим підвіконням.
А тепле й ніжне літо,
Волошками повите,
Посріблене дощами,—
Живе в очах у мами
А. Костецький

ЛІТО
— Липа, липа зацвіла! —
Засурмила всім бджола.—
Гей, злітайтеся, подруги,
У гайок на край села.
Там уже не видно віт,
А лише пахучий цвіт.
Наберем багато меду.
Вирушаймо ж у політ! —
Бджоли з пасіки летять,
Липі крону золотять.
І здається, що у липи
Віти струнами бринять.
Т. Коломієць
22 травня



21 травня


20 травня


19 травня


18 травня


15 травня
Діагностична робота
Диктант


14 травня


13 травня


12 травня


8 травня


7 травня


6 травня
Опрацювати презентації...



5 травня 
Позакласне читання "Твої ровесники"
ЯК МИКОЛКА СТАВ ХОРОБРИМ
      Миколка прийшов сьогодні до школи дуже рано. На лавці під високою тополею сиділо двоє дівчаток. Вони дивилися на дерево. Щось зацікавило їх там. В очах дівчаток хлопчик помітив тривогу.
     Коли це знялася пташка, забилася, запищала тривожно. І тої ж миті перед лавкою щось упало.
      Миколка зрозумів: пташеня випало з гнізда, а мати його тепер у розпачі.
Одна дівчинка взяла пташеня й каже:
—    Якби ж це хто сміливий був зараз у школі... він би поліз на дерево й поклав пташеня в гніздо.
Миколка був дуже боязкий, але слова дівчинки вразили його. Невже вона вважає його боягузом?
—    Я полізу,— сказав Миколка.
—    Ти? — запитали дівчатка й з подивом глянули на хлопчика.
        Миколка поклав пташеня за пазуху й поліз на тополю. Від страху в нього тремтіли руки й ноги, але він ліз усе вище й вище. Поклав Миколка пташеня в гніздо, а сам спустився додолу.
Дівчатка дивилися на нього захоплено.
                                                                                                        Василь Сухомлинський
ЧОРНА КІШКА, АБО МАГІЧНЕ ЧИСЛО «СІМ»
Поміркуй, про що може йти мова у цьому творі.
Відтоді, як у дворі з'явилася Пума — так звали чорну кішку з третьої квартири,— Василькові Моргайлу перестало щастить. Та воно й не дивно; адже ще колись бабуся застерігала: перебіжить дорогу чорна кішка — чекай невдачі!
І точно. Збирається оце Василько до школи, виглядає у вікно — не видно Пуми. Ага! Моргайло за портфеля — і бігом! Та тільки-но з під'їзду вискочить, аж тут Пума... Ніби навмисно підстерігає хлопця. Чорну шерсть наїжачить, хвоста задере і перебіжить дорогу. Все! Невдача. А яка невдача може бути в учня? Звісно двійка — погана оцінка!
—    Знову ти, Моргайле, не вивчив відмінки імен-
ників,— докірливо каже Олена Михайлівна.
—    Та вчи-ив...— тягне Василько.— Тільки мені
чорна кішка дорогу перебігла... От і не пощастило.
У класі — сміх, а Васильку, звісно, не до сміху, якось він, повертаючись додому, взяв та подзвонив третю квартиру. Двері йому відчинила незнайома жінка — висока, сувора на вигляд, в отакезних окулярах.
—    Чого тобі, хлопчику?
Василько посопів і каже:
—    Тьотю, не пускайте свою чорну кішку, коли я до школи йду, бо вона мені дорогу перебігає.
Сувора жінка уважно подивилася на Моргайла і головою похитала:
—    Не щастить, мабуть? Двійки хапаєш?
—    Ага, за правила.
Жінка подумала якусь мить, а тоді з сумнівом запитала:
—    А ти хоч правила вчиш?
—    Та вчу, вчу,— квапливо запевнив Василько.—
Але ваша кішка як перебіжить мені дорогу, так я і за буваю правила. І родовий відмінок з називним плутаю.
—    Твоїй біді можна зарадити.
Жінка запросила Василька до кімнати, всадовила на стілець, а тоді запитала: — А скільки разів ти правила повторюєш?
—    Ну... ну... раз...
—    Я так і знала!— сплеснула жінка руками.—
Слухай мене, хлопчику, уважно. Чорна кішка і справді може наврочити, якщо правила повторювати лише
один раз. Бо число «один» зовсім просте. А ось коли ти
знатимеш магічне число, то хай хоч і всі чорні коти нашого міста перебіжать тобі дорогу — відмінну оцінку
здержиш.
—    А яке маг... магічне число? Скажіть, будь ласка.
—    Тс-с-с... — Жінка приклала палець до вуст і, озирнувшись, зашепотіла: — Скажу, але тільки для тебе, ти нікому анічичирк! Добре? Бо це — велика таємниця. Слухай мене уважно. Як тільки чорна кішка перебіжить дорогу, треба відразу ж тричі підстрибнути
на правій нозі, потім — тричі на лівій. Запам'ятав?
—    Ага,— прошепотів Василько.— Тричі на правій
тричі — на лівій. А далі?
—    А далі треба швидко проказати:
Щоб чорна кішка не зурочила і голови мені не заморочила,
повторюю правила разів сім — назовсім!
Тьху, тьху, тьху, щоб мені допомогло «сім» — магічне число!
—    І все? — зрадів Василько.
—    Все, хлопчику. Тільки не забудь: сім разів треба повторювати правила, адже сім — магічне число, чорні коти перед ним безсилі.
Василько так і зробив. Тільки Пума перебігла йому дорогу (а це сталося наступного ранку), Василько одразу ж підстрибнув тричі на правій нозі, потім — тричі на лівій, швидко проказав усі слова і сім разів повторив правило.
І що б ви думали: найвищу оцінку одержав!
—    Молодець, Моргайле! — сказала Олена Михайлівна. — Сьогодні тобі, я бачу, не перебігала дорогу чорна кішка!
А Василько мовчить. Таємниця ж!
«От воно що! Виходить, число «сім» і справді магічне! Сім разів повторив правило, і навіть чорнюща Пума не зурочила».
                                                                                          Валентин Чемерис
4 травня
Контрольне списування


Виконуємо на окремому листочку....

30 квітня


29 квітня




28 квітня


27 квітня
Переглянь та виконай завдання


24 квітня
Текст "М'який характер" читати в особах.


23  квітня
В. Сухомлинський "Скляний чоловічок"


22 квітня
Текст-опис



За підручником на ст. 88 скласти опис своєї кімнати...

21 квітня


16  - 17 квітня
Текст-розповідь
Послухай та запам'ятай!

Виконай завдання із презентації...


15 квітня 
Спостереження за роллю абзаців в тексті





13-14 квітня
"Як діти яблуньку рятували"


10 квітня


9 квітня 
Текст
Уважно послухайте та запам'ятайте!!!!!



8 квітня
Зв'язок слів у реченні...


7

7 квітня 
Позакласне читання "Звичаї українського народу"
Весняні ігри та забави...


Одну веснянку вивчити напам'ять....

Ой чом ти буслю,
Не вилітаєш,
Чом дітям весни
Не даєш?
—  Ой, ти весно, весно, 
Ти чого до нас прийшла?
— Я прийшла до вас з теплом, 
Із зеленим житечком!

* * *
Дівчаточка – гороб'яточка,
Радьмося
Та виходьмо на травицю,
Граймося!
Та виходьмо на травицю,
В добрий час.
Нема таких співаночок,
Як у нас.
***

Стук-стук, молоток, 
На тім боці холодок, 
А на нашім сонечко 
Торкає віконечко. 
Вийди, вийди, сонечко, 
На дідове полечко, 
На бабине зіллячко, 
На наше подвір'ячко!
***
Ой весна, весна днем красна,
Та й що ти нам, весно, принесла?
— Принесла вам літечко,
Зеленеє житечко
Та хрещатий барвінок,
Та запашненький васильок.
 6 квітня
Повторення вивченого про речення. Головні слова в реченні.
1. Переглянь уважно відеоурок.
2. Запропоновані завдання виконай письмово
3. У завданні "Збери речення" в першому реченні визнач головні слова.  


27 березня
Тема: Головні слова речення

Завдання виконай письмово...


26 березня
Тема: Головні члени речення


      Завдання в презентації виконай усно...


25 березня
Повтори, як поділяються речення за метою висловлювання...

 Виконай вправи картки 2 письмово...

24 березня
Складіть речення ті, що найбільш сподобались (3-4 речення) запишіть у зошит.


23 березня
За допомогою слів і малюнків складіть речення і запишіть їх у зошит...



20 березня
 Групи слів, які є реченнями виписати у зошит.
Виписати з вірша слова, які називають дію (що робить? що зробила? що робитиме?)

19 березня
Перегляньте презентацію про речення в кінці яких ставиться знак питання....
(Завдання у презентації виконуй усно)


Виконай завдання письмово:
1. Віднови слова.
2. Слова в колонці поділи на дві групи: І група - назви істот (хто?), ІІ група - назви неживих предметів  (що?)


18 березня
Виконай завдання
                                                                 

                                                                   17 березня
                                                       Поділи текст на речення
http://www.samouchka.com.ua/ukr/_pysmo_i_chytannya/rechennya1/


Комментариев нет:

Отправить комментарий